-
Každý návštěvník našeho obchodu má možnost využívat Návštěvnický košík. Ten umožňuje ukládat položky v tzv. dočasném košíku. Jakmile nový či nepřihlášený zákazník opustí obchod, bude obsah košíku vyprázdněn.
- Každý přihlašený zákazník, může využívat tzv. Zákaznický košík. Tento košík umožňuje přihlášenému zákazníku nechat zboží v košíku i po opuštění obchodu a dokončit objednávku kdykoliv jindy.
Přihlašený zákazník může využívat různé služby, které vám nabízíme. Některé z těchto služeb jsou:
- Vyplněný formulář - formulář vyplníte pouze jednou a to při přihlášení, pro další objednávky jsou vaše údaje vždy doplněny automaticky.
-
Zákaznický košík - Veškeré zboží vložené do košíku je v něm uloženo dokud se neodstraní z košíku, nebo nedokončí nákup.
-
Pokud zákazník, který se však nepřihlásil, vloží zboží do Návštěvnického košíku a poté se přihlásí do on-line obchodu, obsah Návštěvnického košíku bude přesunut do Zákaznického košíku automaticky.
- Adresář - Můžeme doručit zboží i na jiné adresy, než kterou uvedete při přihlášení!
- Historie objednávek - Zobrazení veškerých objednávek provedených v našem obchodě.
- Hodnocení produktů - Podělte se o své zkušenosti s nabízeným zbožím i s ostatními návštěvníky.
Dostupnost zboží :
-
SKLADEM - Zboží je skladem v e-shopu nebo u dodavatele, expedice nejdéle 2 dny od objednání.
-
Dodání do 7 dní - Zboží není skladem v internetovém obchodě, doba dodání je 5 - 7dní od objednávky, je-li zboží skladem u dodavatele.
-
Dodání do 14 dní - Zboží není skladem v E - shopu, doba dodání je 14 dní od objednávky, je-li zboží skladem u dodavatele.
-
Na cestě - Zboží není skladem v E- shopu, přibližnou dobu dodání vám sdělíme na vyžádání
-
Na objednávku - Zboží není skladem v E - shopu, doba dodání je cca 3-4 týdny, zboží se u výrobce vyrábí po objednání zákazníkem
- Nedostupné - Zboží je momentálně nedostupné, případný termín dodání Vám sdělíme na dotaz.
Zasílání informací kupujícímu o průběhu vyřízení objednávky :
- Potvrzení objednávky : Po odeslání objednávky kupujícím, přijde kupujícímu od prodávajícího potvrzovací mail o přijetí objednávky, jakmile prodávájící osobně potvrdí přijetí objednávky - tato zpráva nechodí ihned po objednání, ale může přijít později ( i do 24 hodin je-li obchod mimo pracovní dobu.
- Vyřizování objednávky: Po zpracování objednávky prodávajícím, přijde kupujícímu mail o zpracování objednávky, ve kterém je kupující informován o přibližném termínu ´vyřízení objednávky.
- Expedice objednávky: Při expedici zboží, přijde kupujícímu mail i SMS o odeslání a doručení objednaného zboží .
Akce pro zákazníky - sleva 5 % pro stálé zákazníky a uplatnění slevových kuponů :
Sleva 5% :
Přesáhne-li Váš součet objednávek nebo jedna objednávka částku 1000,00 Kč, je Vám automaticky přidělena sleva 5% na celý sortiment od dalších objednávek. Zde je ovšem nutná registrace zákazníka. Tato sleva bude po Vašem přihlášení promítnuta vždy ve všech cenách automaticky. Nejste-li přihlášeni nebo zaregistrováni, sleva se v objednávce neprojeví.
Slevu je možno přiznat jen registrovaným zákazníkům !!!
Slevové kupony:
Obdržený slevový kupon zadejte v košíku do příslušného políčka, sleva se Vám ihned projeví v košíku.
Ze všech slev jsou vyjmuty položky s akční cenou. Jsou to položky s označením "Výhodná cena ", u nich nelze slevu vyžadovat.
Magazín

