0 Kč 0 ks Košík je prázdný
E-shop: Po-Pá: 8.30 - 16.00 Prodejna Chrudim: Po-Pá: 8.30 - 17.00 So: 8.30 - 11.30
+420773149361
Odborník na akvaristiku, teraristiku a klece
0 Kč 0 ks Košík je prázdný

 

 

Jak postupovat ?  

 

Ať se snažíme jakkoliv dobře balit Vaše zásilky, může se stát, že Vám zboží přijde poškozené vlivem přepravy, zvláště pak u křehkého zboží ze skla.  Na balíku nemusí být nic vidět, ale po rozdělání zásilky zjistíte, že je zboží rozbité.  Věřte, že děláme maximum proto, aby se to nestávalo, ale mi můžeme balit dobře jak chceme, ale když u dopravce někdo zachází se zásilkou velmi nešetrným způsobem, ubránit se poškození nelze. Je to prostě jen o lidech, ne o přepravní službě.  U přepravních služeb dělají různí lidé , jednak velmi slušní a svědomití, ale také ty přesně opačný, který se zásilkami hází atd.

 

Když Vám tedy přijde poškozené zboží, tak jak postupovat?

 

1.       Nevolejte nám, ale napište nám zprávu mailem, po telefonu stejně nic okamžitě nedokážeme vyřešit.

2.       Vyfotografujte zásilku v tomto postupu:   

a)       Otevřenou krabici, aby bylo vidět jak je zboží zabaleno.

b)       Pak můžete část obalu odstranit a vyfotografujte z několika pohledů poškozené zboží, aby poškození bylo vidět.

c)       Nakonec vyfotografujte přepravní štítek na zásilce.

 

3.       Po té nám napište mailovou zprávu, do které uveďte: 

a)       Číslo objednávky nebo faktury

b)       Popis poškození

c)       Datum a čas převzetí zásilky

d)       Přiložte fotografie

 

4.       Zprávu nám ihned odešlete na mail info@akvamex.cz ,  budeme se jí věnovat jak nejdříve to bude možné.

 

Věřte, že toto je nejlepší a nejrychlejší uplatnění reklamace.  Máme všechny podklady a můžeme ji začít ihned řešit.

 

Mějte však na paměti, že  zásilku je nutné zkontrolovat co nejdříve po převzetí od kurýra a případnou  reklamaci na poškozené zboží  je nutné odeslat nejpozději do 24 hodin od převzetí zásilky.