1. Vrácení zboží :
Při vrácení zboží nese náklady na dopravu do sídla dodavatele objednatel. Zboží, které Vám nevyhovuje a chcete nám poslat zpět, můžete poslat těmito způsoby:
- Zboží můžete poslat sami na vlastní náklady dle svého uvážení
- Můžete nás kontaktovat a my objednáme dopravce, který na Vámi udané adrese zboží vyzvedne. My Vám pak při vrácení peněz odečteme částku za dopravné, která činí 80,- až 150,- Kč dle velikosti zboží.
- Vrácení zboží přes Zásilkovnu: Přes zásilkovnu lze zasílat pouze zásilky do hmotnosti 5 kg nebo do velikosti 70 cm v součtu 2 nejdelších stran.
a) Jak na to prostřednictvím mobilní aplikace
1. Zboží zabalte a přiložte k němu kopii faktury, přiložte formulář odstoupení od smlouvy, kde nám také uvedete číslo vašeho bankovního účtu, kam Vám máme vrátit peníze. |
2. V mobilní aplikaci společnosti Zásilkovna vyberte možnost Vrátit zásilku, nikoli Odeslat zásilku (přes tuto službu bohužel z naší strany není možné zásilku vyzvednout). Následně zadáte náš identifikátor, kterým je číslo: 90966671. |
3. V aplikaci Vám bude vygenerované heslo, které uvedete při předávání balíku na podacím místě Zásilkovny. Nejbližší pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí, která funguje i jako podací místo, najdete na tomto linku, kde je třeba zaškrtnout možnost podací místa. Pokud potřebujete pomoci najít takovou pobočku, neváhejte se obrátit na náš Zákaznický servis. |
4. Zaneste balík na Vámi zvolenou pobočku a při předávání uveďte, že se jedná o vracení zásilky spolu s heslem, které jste odbržali v aplikaci. |
5. Vyřízeno, zboží nám bude doručeno. Služba je zpoplatněna částkou 80,- až 140,- Kč podle velikosti zásilky. Tato částka Vám bude odečtena z částky za vrácené zboží, které jste nám zaslali. Nejpozději do 14 dnů Vám peníze budou vráceny. |
b) Jak na to, pokud nemáte mobilní aplikaci
1. Zboží zabalte a přiložte k němu kopii faktury, přiložte formulář odstoupení od smlouvy, kde nám také uvedete číslo vašeho bankovního účtu, kam Vám máme vrátit peníze. |
2. Najděte nejbližší pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí, která funguje i jako podací místo. Můžete tak učinit na tomto linku, kde je třeba zaškrtnout možnost podací místa. Pokud potřebujete pomoci najít takovou pobočku, neváhejte se obrátit na náš Zákaznický servis. |
3. Zaneste balík na Vámi zvolenou pobočku a při předávání uveďte, že se jedná o vracení zásilky spolu s našim identifikátorem, kterým je číslo: 90966671. |
4. Vyřízeno, zboží nám bude doručeno. Služba je zpoplatněna částkou 80,- až 140,- Kč podle velikosti zásilky. Tato částka Vám bude odečtena z částky za vrácené zboží, které jste nám zaslali. Nejpozději do 14 dnů Vám peníze budou vráceny. |
Všechny zásilky musí být řádně zabaleny, aby při přepravě nedošlo k poškození zboží. V případě poškození nese odpovědnost odesílatel. Při vracení akvarií a terarií využijte vždy možnost naší dopravy, využíváme přepravce, který při správném zabalení ručí za případné poškození.
2. Reklamace:
Při reklamaci zboží nese náklady na dopravu do sídla dodavatele prodejce. Zboží, které chcete reklamovat, můžete poslat těmito způsoby:
- Zboží můžete poslat sami dle svého uvážení, náklady na dopravu Vám proplatíme, ale pouze do výše částky, kterou by dopravné stálo nás. Výše částky činí 80,- až 150,- Kč dle velikosti zboží.
- Můžete nás kontaktovat a my objednáme dopravce, který na Vámi udané adrese zboží vyzvedne. Dopravné platíme my.
- Můžete poslat zboží přes zásilkovnu stejným postupem, jako při vrácení zboží. Přes zásilkovnu lze zasílat pouze zásilky do hmotnosti 5 kg nebo do velikosti 70 cm v součtu 2 nejdelších stran.
Všechny zásilky musí být řádně zabaleny, aby při přepravě nedošlo k poškození zboží. V případě poškození nese odpovědnost odesílatel. Při reklamaci akvarií a terarií využijte vždy možnost naší dopravy, využíváme přepravce, který při správném zabalení ručí za případné poškození.
Adresa pro zasílání zboží na vrácení, výměnu či reklamaci:
Akvamex
Čelakovského 104
53701 Chrudim
Tel.: 773149361
Email: info@akvamex.cz